info@dtfl.pl  ///  +48 660 069 940

evoCRM | evosoft.pl

evoCRM

System evoCRM to zautomatyzowane rozwiązanie wspomagające procesy na styku klient-firma w zakresie pozyskania oraz obsługi klienta. Jest to aplikacja internetowa zapewniająca kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami we wszystkich fazach kontaktu klienta z organizacją. Zapewnia funkcjonalności pozwalające na rozpoznanie potrzeb klienta, ich identyfikację w celu zawarcia transakcji, na usługach posprzedażowych kończywszy. Ponadto wielowymiarowa segmentacja klientów daje możliwość przeprowadzania analiz wartości i lojalności klienta.

Specyfikacja

Cechy Dodatkowe informacje
Kartoteka kontrahentów Gromadzenie i udostępnianie wszystkich możliwych informacji o kliencie (danymi teleadresowymi, rejestrowymi, kanałami komunikacji oraz warunkami handlowymi), które umożliwiają jego wszechstronną i pełną obsługę.
Obsługa klientów Obsłużenie wszystkich możliwych kanałów kontaktu klienta z organizacją: wiadomości systemowe, online chat, telefon.
Sprzedaż towarów i usług Obsługa procesów składania zamówień na uslugi i towary, tworzenie ofert.
Obsługa posprzedażowa Program lojalnościowy.
Analiza Analiza klientów i ich zachowań. Wielowymiarowa segmentacja klientów, analiza wartości klientów, analiza lojalności.
Raporty Proste i wyczerpujące raporty sprzedaży. Analiza możliwości sprzedaży według źródła pochodzenia.
Integracja z zewnętrznymi systemami Systemy bazodanowe przedsiębiorstwa, sieć Internet, inni partnerzy.
Zarządzanie czasem Zarządzanie rozmaitego rodzaju notatkami, jak zadania, kontakty czy terminy (PIM).
Marketing Zarządzanie kampaniami reklamowymi, mailingi, wykorzystywanie okazji, segmentacja rynku.

O systemie CRM

Odpowiadając na oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw, które szczególny nacisk kładą na prowadzenie sprawnej komunikacji z otoczeniem, nasza firma stworzyła kompletne i zautomatyzowane rozwiązanie - evoCRM. Praca z systemem CRM jest nieodzowna w przypadku, gdy kontakty z klientami wymagają regulacji i systematyczności w działaniu. Tak też dzieje się w większości przypadków. Brak kontroli i informacji o kolejnych kontaktach skutecznie uniemożliwia osiągnięcie satysfakcjonującego poziomu efektywności w przypadku ograniczenia ewidencji zdarzeń do papierowych zapisków i samoprzylepnych karteczek z notatkami. Dlatego evoCRM, dzięki swoim funkcjonalnościom, staje się nieocenionym narzędziem niezbędnym do profesjonalnej obsługi klientów w firmie.

Technologia

Trójwarstwowa aplikacja webowa w technologii PHP/AJAX zaprojektowana i wykonana w oparciu o ideę MVC (Model-View-Controller). Separację logiki aplikacji od jej wartwy prezentacji zapewnia obiektowa biblioteka Smarty. GUI (Graphical User Interface) wykorzystuje najnowsze trendy z dziedziny projektowania na potrzeby Internetu. Zbiór zastosowanych rozwiązań składa się na najwyższą jakość, którą z dumą oferujemy naszym klientom.

Szczegóły systemu