|
Cechy
|
Dodatkowe informacje
|
|
Kartoteka kontrahentów
|
Gromadzenie i udostępnianie wszystkich możliwych informacji o kliencie (danymi teleadresowymi, rejestrowymi, kanałami komunikacji oraz warunkami handlowymi), które umożliwiają jego wszechstronną i pełną obsługę.
|
|
Obsługa klientów
|
Obsłużenie wszystkich możliwych kanałów kontaktu klienta z organizacją: wiadomości systemowe, online chat, telefon.
|
|
Sprzedaż towarów i usług
|
Obsługa procesów składania zamówień na uslugi i towary, tworzenie ofert.
|
|
Obsługa posprzedażowa
|
Program lojalnościowy.
|
|
Analiza
|
Analiza klientów i ich zachowań. Wielowymiarowa segmentacja klientów, analiza wartości klientów, analiza lojalności.
|
|
Raporty
|
Proste i wyczerpujące raporty sprzedaży. Analiza możliwości sprzedaży według źródła pochodzenia.
|
|
Integracja z zewnętrznymi systemami
|
Systemy bazodanowe przedsiębiorstwa, sieć Internet, inni partnerzy.
|
|
Zarządzanie czasem
|
Zarządzanie rozmaitego rodzaju notatkami, jak zadania, kontakty czy terminy (PIM).
|
|
Marketing
|
Zarządzanie kampaniami reklamowymi, mailingi, wykorzystywanie okazji, segmentacja rynku.
|
Odpowiadając na oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw, które szczególny nacisk kładą na prowadzenie sprawnej komunikacji z otoczeniem, nasza firma stworzyła kompletne i zautomatyzowane rozwiązanie - evoCRM. Praca z systemem CRM jest nieodzowna w przypadku, gdy kontakty z klientami wymagają regulacji i systematyczności w działaniu. Tak też dzieje się w większości przypadków. Brak kontroli i informacji o kolejnych kontaktach skutecznie uniemożliwia osiągnięcie satysfakcjonującego poziomu efektywności w przypadku ograniczenia ewidencji zdarzeń do papierowych zapisków i samoprzylepnych karteczek z notatkami. Dlatego evoCRM, dzięki swoim funkcjonalnościom, staje się nieocenionym narzędziem niezbędnym do profesjonalnej obsługi klientów w firmie.
Trójwarstwowa aplikacja webowa w technologii PHP/AJAX zaprojektowana i wykonana w oparciu o ideę MVC (Model-View-Controller). Separację logiki aplikacji od jej wartwy prezentacji zapewnia obiektowa biblioteka Smarty. GUI (Graphical User Interface) wykorzystuje najnowsze trendy z dziedziny projektowania na potrzeby Internetu. Zbiór zastosowanych rozwiązań składa się na najwyższą jakość, którą z dumą oferujemy naszym klientom.